poniedziałek, 23 września 2013

O blogu

Witajcie na moim nowym blogu w całości poświęconemu świecom!

Jest to już mój trzeci blog. Postanowiłam go założyć, żeby dzielić się z Wami moją nową pasją jaką są świece. Mogłam oczywiście wplatać posty o tej tematyce do już istniejącego (www.writeupy.blogspot.com), ale postanowiłam nie robić bałaganu i stworzyć nowego bloga. 
Swoją przygodę ze świecami zaczęłam od Yankee Candle, o których istnieniu dowiedziałam się oczywiście z internetu :) Zaskoczyło mnie to, jak ogromną popularnością się cieszą i postanowiłam sama spróbować. No i wpadłam na dobre...

3 komentarze:

  1. witaj, chcialam zobaczyc Twoj poprzedni blog, ale nie ma go w sieci. moze podalas zly link.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam, źle wpisałam adres - ten jest właściwy: http://write-upy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę zaglądać na pewno :) Czaję się na te świece i woski! :) Idzie zima, więc będą jak znalazł na rozgrzanie. Może dzięki odwiedzinom tutaj znajdę zapachy idealne dla mnie. Póki co, muszę znaleźć idealny kominek do wosków, najlepiej w niskiej cenie. Możesz coś polecić?

    OdpowiedzUsuń