sobota, 28 września 2013

Moje ostatnie nabytki

Przedstawiam moje najnowsze nabytki - 2 tumblery o zapachu LOVES ME, LOVES ME NOT oraz PINK DRAGON FRUIT.
Nie są to może zapachy na tą porę roku, ale nadarzyła się okazja, więc je kupiłam. Obydwa zapachy bardzo mi się spodobały podczas palenia wosków. Właśnie teraz odpaliłam stokrotki i mam nadzieję, że gdy porządnie się już roztopią, będzie pachniało w całym domu. To taki mój bunt przeciwko panoszącej się coraz bardziej jesieni.






P.S. Zakupy robiłam w Candle Room. Trafiłam na promocję - oba tumblery były mocno przecenione. Poza tym znalazłam też kilka zapachów, których nie można normalnie dostać w innych sklepach internetowych - szukajcie w dziale "Nowości i Promocje" oraz "Ostatnie sztuki". Obecnie tumbler Loves Me, Loves Me Not jest w cenie 86 zł (pewnie zmienili cenę, bo to już ostatnia sztuka). Ja go kupiłam prawie 30 zł taniej.



2 komentarze:

  1. Nie wiem, jak pachnie ta różowa, ale wygląda przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie jakieś nowości? :) Może coś na zimowe wieczory? :)

    OdpowiedzUsuń