wtorek, 24 września 2013

LOVES ME, LOVES ME NOT




Opis producenta: Świeże pole stokrotek z pięknymi, białymi płatkami. Czekające tylko na zerwanie...


Zapach bardzo realistyczny i silny. Must have dla osób lubiących kwiatową kategorię YC. Czuję w nim głównie stokrotki i troszkę rumianku. Mi nie kojarzy się z łąką, lecz z tym silnym aromatem jaki czuje się zaraz po wejściu do kwiaciarni. Jest bardzo świeży, rześki i ... po prostu kwiatowy.
Polubiłam go od razu i zamówiłam już duży tumbler. Podczas palenia połówki wosku zapach jest naprawdę intensywny, lecz niestety szybko się ulatnia. Aby cały czas go czuć, musiałam co jakiś czas dorzucać po kawałeczku. I tym sposobem bardzo szybko zużyłam całą tartę. Mam nadzieję, że z tumblerem lub świecą jest inaczej i zapach wydziela się przez cały czas. Niedługo się przekonam i dam znać.


Kategoria           Kwiatowe
Sezon                 Q2 2012
Zapach               
Intensywność      
Trwałość                              [przy paleniu połowy wosku w kominku, zanim wypalił się 1 tealight już go nie czułam]

[maksymalna ocena , minimalna ocena ]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz